Reklamace či vrácení zboží

STRUČNÝ PRŮBĚH REKLAMACE:

Pokud Vám zboží dojde poškozené nebo se během záruční doby vyskytne závada, postupujte dle pokynů níže. Jsme připraveni Vám pomoci tak, aby byla reklamace vyřízena co nejdříve.

1. Obraťte se na nás a to na info@xppenvyhodne.cz, či odpovězte na jakýkoliv email co Vám od nás přišel.

2. Do emailu uveďte číslo objednávky či číslo faktury, také popište slovně závadu a připojte fotografie či video zachycující tuto závadu.

3. Na základě Vašeho podnětu, začneme obratem s Vámi celou záležitost řešit a uděláme maximum, aby byla vyřešena co nejrychleji a ideálně k Vaší spokojenosti. Pokud bude nutné pro vyřízení reklamace zaslat zboží zpět k nám, budeme Vás informovat na jakou adresu a jakým způsobem zboží zaslat. 

4. V případě uznání reklamace Vám bude nabídnuto k výběru: oprava, nebo zaslání nového zboží. Pokud to nebude možné, tak vrácení peněz, nebo částečné vrácení peněz a ponechání zboží zákazníkovi, či doplnění toho, co chybí.

5. Kompletní podmínky reklamace naleznete v obchodních podmínkách.

STRUČNÝ POSTUP PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ DO 30 DNÍ:

Zboží Vám nevyhovuje, nebo jej potřebujete vyměnit za jiné? V pořádku, rádi Vám vyhovíme.

1. Obraťte se na nás a to na info@xppenvyhodne.cz, či odpovězte na jakýkoliv email co Vám od nás přišel.

2. Do emailu uveďte číslo objednávky či číslo faktury a napište, zda zboží chcete vrátit či vyměnit za jiné. Pokud chcete zboží vyměnit, pošlete také odkaz na zboží za které chcete již zakoupené zboží vyměnit.

2. My Vám obratem zašleme všechny potřebné informace pro vrácení zboží jako je adresa pro vrácení a způsob zaslání zboží.

3. Jakmile k nám zboží dorazí, zkontrolujeme, zda je v pořádku, a vracíme Vám peníze nebo posíláme jiné zboží.

5. Kompletní podmínky pro vrácení zboží naleznete v obchodních podmínkách.